The Combine Forum banner

Heeft iemand de FJdynamics At2 automatische GPS-stuursystemen op hun boerderij gebruikt?

3K views 4 replies 3 participants last post by  SouthernSK  
#1 ·
Ik overwoog mogelijk een van deze systemen aan te schaffen en vroeg me af of iemand op het forum een van deze systemen heeft gebruikt en zijn mening kan geven over hoe het werkte en presteerde? Als u er een gebruikt, wat waren dan uw voorkeuren en afkeer? We hebben voornamelijk Trimble GPS op onze boerderij gebruikt. We zijn op zoek naar een GPS-automatisch stuursysteem om een 4-tracks tractor te besturen voor het zaaien.

#4 ·
Ik heb dit najaar een FJ-opstelling in mijn combine geïnstalleerd, het heeft zeker zijn werk gedaan. Had één klein probleem en een beetje een leercurve, maar CHDP was erg behulpzaam en heeft al mijn vragen uitstekend beantwoord. Ik zou deze route 100% opnieuw volgen de volgende keer dat ik een geleidingssysteem aan een machine toevoeg.

#5 ·
Bedankt voor de reactie. Pappy, vond je het gemakkelijk te gebruiken en was er iets dat je niet leuk vond? Gebruik je de RTK via een simkaart van een mobiele telefoon met het Fj-systeem - ik vroeg me af of die functie goed werkte of veel problemen opleverde?