The Combine Forum banner

Topcon X35 verliest signaal

727 views 7 replies 4 participants last post by  bjtjjl  
#1 ·
Onze Topcon x35 draait onze pack master op onze Morris quantum boor. Elke keer als we signaal verliezen of geen gps hebben, komt de boor uit de grond. We gaan het gps-signaal van de automatische besturing naar de topcon leiden wanneer de bekabeling arriveert. Iemand een idee hoe we dit kunnen omzeilen totdat we een beter gps-signaal kunnen invoeren?

#4 ·
En wat voor soort tractor is X35? Gewoon mijn ervaring, maar je hebt een veel beter gecorrigeerd signaal nodig dan Waas om te zaaien met X35 en sectiecontrole met enig succes te gebruiken, tenzij je bereid bent om veel missers en overlap te hebben. Waas is echt goed in het afdrijven van 2-5ft, net in de tijd die nodig is om de luchtkar te vullen.

#5 · (Edited)
Waas is pijnlijk, maar zolang je de verschuiving onder controle houdt, zal het je geen pijn doen, behalve dat je geen echte implementatiebreedte kunt gebruiken zoals je kunt op rtk.
Weet niet zeker waarom je de snelheidsbron verliest, maar als back-up kun je altijd handmatige snelheid op de topcon gebruiken, zeg 4,5, en dan je best doen om hem op 4,5 te trekken. Dat houdt je aan het rollen als je het niet kunt oplossen.

#6 ·
Een monteur kwam van de dealer waar ik de wagen had gekocht en met de hulp van Morris konden ze de sectiecontrolefunctie deactiveren die ik niet gebruikte en het elimineerde de noodzaak voor gps om de boor in de grond te laten zakken en omhoog te halen met Packmaster. Dumbfarmer, als je pack aster deactiveert, stel je de dingen dan gewoon in op psi?