The Combine Forum banner

Kody ECU JD 4830

33K views 17 replies 9 participants last post by  timbruun  
#1 ·
Mój kod ECU systemu silnika wciąż pojawia się na zielonym wyświetlaczu gwiazdy. Czy ktoś ma pomysł, co to za kod? Czy istnieje oprogramowanie diagnostyczne, które możemy kupić, aby rozwiązać problem? Czy ktoś ma książkę kodów, co to może być za kod? Załączyłem zdjęcia kodów ECU wyświetlacza. Wymieniłem filtry powietrza i paliwa. Jestem nowy w JD. To mój pierwszy sprzęt JD.

Attachments

#3 ·
Jeśli szybko zwiększę obroty, prędkość silnika jest nieregularna. Idzie szybko, wolno, szybko, wolno. Następnie pojawia się ekran ECU. Jeśli zmniejszę obroty i powoli zwiększę je, mogę uzyskać pełną prędkość, ale jadąc w dół pola, czasami wyskakuje podczas pracy z pełną prędkością.

#4 ·
Sprawdzanie opisu kodu:
636.10 OSTRZEŻENIE BŁĄD SYGNAŁU CZASOWEGO CZUJNIKA POŁOŻENIA SILNIKA ZOBACZ SWOJEGO DEALERA SERWISOWEGO
Wygląda na to, że rozrząd silnika jest z jakiegoś powodu zepsuty, więc wciąż wchodzi i wychodzi z synchronizacji.

Z tego, co udało mi się zebrać, niektórzy mieli problemy z czujnikiem wałka rozrządu w linii za pompą wtryskową. Niektórzy wyczyścili lub wymienili go, co rozwiązało problem.

Może to być wiązka przewodów (powinieneś być w stanie ją zdebugować, podłączając ją bezpośrednio do akumulatora i sprawdzając, czy to rozwiąże problem) lub czujnik wałka rozrządu zbierający jakieś dziwne rzeczy lub otrzymujący erratyczny sygnał.

#9 ·
może to być zawór ssący paliwa, który wymaga wymiany. Typowy problem w tych maszynach. Upewnij się również, że używasz odżywki do paliwa napędowego firmy JD do tej maszyny.
Czy mówisz o odżywce do paliwa, gdy maszyna jest przechowywana? Jakie problemy widziałeś z problemami z paliwem? Czy prowadzi to do problemów z wtryskiwaczami?

#8 ·