The Combine Forum banner

Kody ECU JD 4830

33K views 17 replies 9 participants last post by  timbruun  
#1 ·
Mój kod ECU systemu silnika wciąż pojawia się na zielonym wyświetlaczu gwiazdy. Czy ktoś ma pomysł, co to za kod? Czy istnieje oprogramowanie diagnostyczne, które możemy kupić, aby rozwiązać problem? Czy ktoś ma książkę kodów, co to może być za kod? Załączyłem zdjęcia kodów ECU wyświetlacza. Wymieniłem filtry powietrza i paliwa. Jestem nowy w JD. To mój pierwszy sprzęt JD.
 

Attachments

#3 ·
Jeśli szybko zwiększę obroty, prędkość silnika jest nieregularna. Idzie szybko, wolno, szybko, wolno. Następnie pojawia się ekran ECU. Jeśli zmniejszę obroty i powoli zwiększę je, mogę uzyskać pełną prędkość, ale jadąc w dół pola, czasami wyskakuje podczas pracy z pełną prędkością.
 
#4 ·
Sprawdzanie opisu kodu:
636.10 OSTRZEŻENIE BŁĄD SYGNAŁU CZASOWEGO CZUJNIKA POŁOŻENIA SILNIKA ZOBACZ SWOJEGO DEALERA SERWISOWEGO
Wygląda na to, że rozrząd silnika jest z jakiegoś powodu zepsuty, więc wciąż wchodzi i wychodzi z synchronizacji.

Z tego, co udało mi się zebrać, niektórzy mieli problemy z czujnikiem wałka rozrządu w linii za pompą wtryskową. Niektórzy wyczyścili lub wymienili go, co rozwiązało problem.

Może to być wiązka przewodów (powinieneś być w stanie ją zdebugować, podłączając ją bezpośrednio do akumulatora i sprawdzając, czy to rozwiąże problem) lub czujnik wałka rozrządu zbierający jakieś dziwne rzeczy lub otrzymujący erratyczny sygnał.
 
#9 ·
może to być zawór ssący paliwa, który wymaga wymiany. Typowy problem w tych maszynach. Upewnij się również, że używasz odżywki do paliwa napędowego firmy JD do tej maszyny.
Czy mówisz o odżywce do paliwa, gdy maszyna jest przechowywana? Jakie problemy widziałeś z problemami z paliwem? Czy prowadzi to do problemów z wtryskiwaczami?
 
#8 ·
Miałem ten kod na 4730 tydzień lub dwa temu, zmieniłem czujnik położenia wałka rozrządu i nie wrócił. Był to czujnik za około 45 dolarów, trochę trudno dostępny, ale 20 minut powinno wystarczyć. Zawór ssący to zwykle ecu 1347.07, a silnik się wznosi
Dziękuję Quadra

To był czujnik położenia wałka rozrządu. Wymieniłem ten czujnik i działa dobrze, a kod się nie pojawił. Sam czujnik nie był zły do wymiany, ale zatrzask na wtyczce okablowania był trudny do zdjęcia.
 
#12 ·
Potraktowałem swój zbiornik paliwa odżywką do paliwa i mniej więcej w połowie zbiornika na ekranie pojawił się kod ECU 1347.07, a silnik zaczął falować. Zredukowałem obroty i poczekałem chwilę, a następnie dodałem gazu i działał dobrze przez resztę dnia. Czy możliwe jest, że odżywka coś poluzowała i zablokowała zawór ssący paliwa? Czy zawór ssący paliwa znajduje się w zbiorniku?
 
#13 ·
Potraktowałem swój zbiornik paliwa odżywką do paliwa i mniej więcej w połowie zbiornika na ekranie pojawił się kod ecu 1347.07, a silnik zaczął falować. Zredukowałem obroty i poczekałem chwilę, a następnie dodałem gazu i działał dobrze przez resztę dnia. Czy możliwe jest, że odżywka coś poluzowała i zablokowała zawór ssący paliwa? Czy zawór ssący paliwa znajduje się w zbiorniku?
W moim 4730 nie ma powodu, dla którego ten kod i zachowanie silnika miałyby się pojawiać. Zmieniłbym filtr paliwa i separator. Kilka razy po tym działałoby dobrze, innym razem bez poprawy. Ostatnim razem miałem 2 ładunki do wyjęcia przed deszczem, więc jechałem dalej i naprawiło się to samo przy 2. ładunku i działa dobrze od kilku dni. Wczoraj dzwoniłem do dealera, aby zapytać o cenę zaworu regulacji ssania, ojej 836,00. Myślę jednak, że to jest rozwiązanie. Dzięki za info quadra.
 
#14 ·
Kod 1347.7 to kod anomalii ciśnienia w szynie paliwowej. Oznacza to, że ciśnienie wyszło poza dopuszczalne granice, za wysokie lub za niskie. Często występuje, gdy wymagana jest moc, np. zwalnianie w celu przekroczenia rowu, a następnie pełne hydro. Zawór nadmiarowy ciśnienia paliwa (z tego, co słyszałem) słabnie, im bardziej "wyskakuje" i dlatego czasami wyskakują zbyt łatwo (wyrzucając kod) i wymagają wymiany. Odciąłem szyjkę wlewu paliwa z mojego 4830 i przyspawałem ją z powrotem pod kątem 45 stopni i w tym procesie dostaliśmy trochę plastiku do zbiornika. Pierwsze pole wygenerowało kilka kodów 1347.7. Przepłukałem zbiornik paliwa (wyjąłem kilka kawałków plastiku) i wymieniłem filtry i od tego czasu wszystko jest w porządku (około 16 000 akrów).
 
#16 · (Edited)
Potraktowałem moje paliwo Power Service (srebrna butelka). I działało świetnie przez cały zbiornik. Nie potraktowałem następnego zbiornika i się zatrzymał i dymił, a kod ECU 1347.07 (zawór ssący paliwa) pojawił się 5 razy. Potraktowałem następny zbiornik Power Service i działał świetnie przez cały czas. Nie jestem pewien, czy to przypadek, czy też to naprawdę działa.

Myślę, że ci faceci mówiący o traktowaniu paliwa odżywką przy każdym tankowaniu mogą coś mieć, aby pomóc w problemie z zaworem ssącym paliwa.